پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182839
رئيس اتحاديه طلا و جواهر:
پيش‌بيني روند طلا در بازار تهران در چند روز آتي/ جو آرام است
تاریخ انتشار : 1394/06/16 08:59:13
نمایش : 1254
رئيس اتحاديه طلا و جواهر گفت: شاهد نوساني غيرعادي نخواهيم بود و جو آرام فعلي در بازار حفظ خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پس از جمع بندي‌هاي هسته‌اي صورت گرفته ميان ايران و گروه 5+1 قيمت طلا در بازار تهران با کاهش جدي رو به رو شد به گونه اي که قيمت سکه طرح قديم و جديد به کمترين ميزان خود رد چند ماه و حتي سال اخير رسيد.

برهمين اساس؛ اين کاهش قيمت طلا تا جايي ادامه داشت که به اذعان کارشناسان قيمت سکه  به کمترين ميزان خود در سه سال گذشته رسيد.

اما طي چند روز گذشته اين روند نزولي شکسته شد و سکه باز به قيمت 900 توماني خود بازگشت به طوري که هر روز شاهد نوساني هرچند اندک در اين بازار هستيم.

در همين راستا محمد کشتي آراي رئيس اتحاديه طلا و جواهر در خصوص چرايي اين نوسانات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: افزايش قيمت طلا در چند روز گذشته با وجود روند کاهشي در نرخ جهاني رخ داده است و علاوه بر اين نيز نوسانات چند روز گذشته نرخ ارز نيز خود عاملي براي ايجاد نوسان در اين بازار و قيمت طلا شده است.

وي افزود: در کل در قيمت جهاني با حدودا 10 دلار کاهش قيمت طلا روبه رو بوده ايم در حالي که در بازار طلا تهران چند روز گذشته با افزايش رو به رو بوده است.

رئيس اتحاديه طلا و جواهر در خصوص پيش بيني چند روز آينده بازار طلا اظهار داشت: از نظر من با توجه به روند فعلي هفته آتي نيز همين روند را تجربه خواهد کرد و شاهد نوساني غيرعادي نخواهيم بود و جو آرام فعلي در بازار حفظ خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html